q w a f f l e s

because we love waffles and harry potter. (except Gica who only knows the last two books of Harry Potter.)

from left to right: Alex, Amanda, Mika, Lia, Annie and Gica.

KEANE - SPIRALLING

(sorry for the bad background singing. and shakiness. hahaha)

This is one of the more decent videos I was able to take, since all you could see in the other ones were bouncing ceiling lights and glimpses of their heads from all my jumping (especially the happier and fun-ner songs. Is It Any Wonder and Crystal Ball were just hopeless, sorry hehehe). 

Gosh, they were amaaazing! That night was amazing! So much fun! Loved them, loved the songs live, loved the company (haha *wink wink* hi gica), loved Tom Chaplin! haha! He was dancing around and really feeling it but didn’t even sound tired or strained! Oh if only I could get lost forever under the iron sea (hihi), escape the world through music forever….but no, all I get is a little less than two hours. and then I’m back to reality….

oh well! it was worth it :D

love, Amanda :)

×
Yaaay! :D we put this at chubby chicken’s board last Thursday, when Annie and I ordered fries to go with our Starr’s milkshakes cause Starr’s didn’t have any fries, or cheesecake, or cookie dough that day. Haha. 

love, amanda :)

Yaaay! :D we put this at chubby chicken’s board last Thursday, when Annie and I ordered fries to go with our Starr’s milkshakes cause Starr’s didn’t have any fries, or cheesecake, or cookie dough that day. Haha.

love, amanda :)

×
dear people, congratulations on your ad! You are now famous…among the people who like pictionary + know you.
love, alex
P.S. I DO NOT OWN PICTIONARY AND THIS IS NOT A REAL AD. OBVIOUSLY.

dear people, congratulations on your ad! You are now famous…among the people who like pictionary + know you.

love, alex

P.S. I DO NOT OWN PICTIONARY AND THIS IS NOT A REAL AD. OBVIOUSLY.

×
Here you go, this picture is for you, Katdat :D and this post is for us to start posting here again!! Come on even just once a week! It’s so dead na :( Hahaha. 

Love, Amanda :D

Here you go, this picture is for you, Katdat :D and this post is for us to start posting here again!! Come on even just once a week! It’s so dead na :( Hahaha.

Love, Amanda :D

×

AHHHHHHH TEARS IN MY EYES ALREADY

note to self: bring Kleenex when we watch this.

Love,

Gica

×

September sixteen!!

100 DAYS ‘TIL CHRISTMAAAAS!!! wheeeeee!! :D

Love, Amanda :)

×

Watch this! Especially needed for hell week. Never give up! 

It’s a cute video :)) kinda cheesy but I like it haha

Lia

×

i am published!

This is one of the articles i took pictures for:)

click the picture!

love,

Gica

×
Watched Phantom of the Opera last night!!!!
Currently on a Phantom high!
OMG! I cannot even put into words the amazing-ness that I witnessed! I’ve been wanting to watch this since forever! I watched with my uncle, we were phangirl-ing the whole time haha :))
Gosh, it exceeded my expectations! It was so magical I cried, it was like Disneyworld all over again (except not haha, you get me). Not even kidding, I got goosebumps on my goosebumps. Everything was so perfect, the staging, the songs, the cast, the costumes, WOW! Fell in love with the phantom, his voice…gahhh! And the effects were spot on ah-maz-ing!!! Our seats were the best ones too, orchestra center! We bought our tickets last June to get those seats (and yes, I have been counting the days since June)! I would totally pay to watch it again, soooo worth it!
You guys HAVE to watch it! Promise, best ever!!! I’m not exaggerating anything! It took them 25 years to bring Phantom here, when will this happen again? NEVER! Watch it!
Lia
PS. Take me with you when you watch  :))

Watched Phantom of the Opera last night!!!!

Currently on a Phantom high!

OMG! I cannot even put into words the amazing-ness that I witnessed! I’ve been wanting to watch this since forever! I watched with my uncle, we were phangirl-ing the whole time haha :))

Gosh, it exceeded my expectations! It was so magical I cried, it was like Disneyworld all over again (except not haha, you get me). Not even kidding, I got goosebumps on my goosebumps. Everything was so perfect, the staging, the songs, the cast, the costumes, WOW! Fell in love with the phantom, his voice…gahhh! And the effects were spot on ah-maz-ing!!! Our seats were the best ones too, orchestra center! We bought our tickets last June to get those seats (and yes, I have been counting the days since June)! I would totally pay to watch it again, soooo worth it!

You guys HAVE to watch it! Promise, best ever!!! I’m not exaggerating anything! It took them 25 years to bring Phantom here, when will this happen again? NEVER! Watch it!

Lia

PS. Take me with you when you watch  :))

×

BIRTHDAY PANCAKES!!! i hope you see this in time for breakfast hehehe mika

(Source: food-gifs)

×